جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
فرمانده سپاه مهر خبر داد:
رضايي گفت: 120 برنامه در راستاي تبیین گفتمان انقلاب، دستاوردهای انقلاب، اندیشه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در نشست خبری كه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سپاه مهر برگزار شده بود ضمن بزرگداشت این ایام و بيان اينكه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در قدم اول در جهت تشکیل حکومت اسلامی گام برداشت که با همراهی مردم و تدابیر رهبری این امر محقق شد و با نهادینه شدن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی از دخالت همه ابرقدرت ها در امور کشور مستقل شدیم.

وی ادامه داد: 40 سال است که با همت و اعتقادات مردم و رهبری مدبرانه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و بر پایه مردم سالاری دینی، انقلاب اسلامی تداوم و استمرار دارد.

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر/تغيير گفتمان مقاومت با سازش چالش هاي بزرگي در پي خواهد داشت

رضایی گفت: آموزه های دینی، اندیشه ی حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همه بر محور ایستادگی در برابر دشمن تاکید دارد و تا زمانی که شعار ما ایستادگی باشد دشمنان از نفوذ در نظام مایوس می شوند، اما در صورتی که جای مقاومت با سازش عوض شود مطمئنا دچار چالش های بزرگی خواهیم شد.

فرمانده سپاه مهر بیان داشت: با مقایسه میان انقلاب اسلامی و رژیم پهلوی درمی يابیم که نظام اسلامی چه دستاوردهایي داشته و ثمره مقاومت چیست.

سرهنگ رضایی با اشاره به تهدیدات مستکبرین از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار داشت: در زمان رژیم پهلوی شاه ایران دست نشانده آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود و از منافع کشور ما استفاده می کردند و قوانینی که در کشور تصویب می شد منافع آن ها را تامین می نمود و در واقع دلیلی وجود نداشت که بخواهند ما را تهدید کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) روی پای خود ایستاد و مقاومت را در پیش گرفت و با تغییر حکومت و اصلاح نظام های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر پایه دین، موجب شد که فریاد آمریکا بلند شده و شروع به تهدید و تحريم کند.

فرمانده سپاه مهر با بیان اینکه آمریکا از زمان شروع انقلاب تا کنون علیه نظام توطئه چینی کرده و انقلاب با محور ایستادگی و مقاومت در حال پیشرفت است، بیان داشت: با همه این توطئه ها نظام در مسیر خود طی طریق کرد و سپس دشمن هجمه های فرهنگی، اقتصادی را آغاز کرد و تحریم ها را شکل داد تا اینکه امروز راهبرد های خود را در قالب سه برجام دنبال می کند.

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر/تغيير گفتمان مقاومت با سازش چالش هاي بزرگي در پي خواهد داشت

رضایی ادامه داد: دشمن تهدیدات خود در حوزه های مختلف را تشدید کرد اما مهمترین راهبردی که دشمن در پیش گرفت دستاوردهایی بود که از طریق برجام می توانست بدست بیاورد.

فرمانده سپاه مهر تاکید کرد: آمریکا در قدم اول به دنبال برجام هسته ای بود تا دستاوردهای هسته ای را نابود کند و در قدم دوم به دنبال برجام موشکی بود تا از این طریق تجهیرات موشکی که یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی است را از ما بگیرد و در صدد بود با استفاده از بستر برجام این مسائل را دنبال کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور انقلاب و تاثیرگذاری در دنیا و گسترش روزرافزون اسلام و رونق مذهب تشیع، آمریکا سعي داشت تا در برجام سه، نفوذ و تاثیر سیاستمداران، ملت و انقلاب در منطقه را کاهش دهد و اجازه ورود به مسائل منطقه ای را به ایران ندهد اما ملت، نیروهای انقلابی و رهبر انقلاب در عرصه هسته ای توطئه دشمن را خنثی کردند، و در عرصه موشکی نیز بر قدرت ما افزوده شد و در منطقه نیز حرف اول را جمهوری اسلامی می زند و بیشترین نقش را ایفا می کند.

وی با اشاره به تجمعات صورت گرفته در دی ماه و تاکید بر لزوم بیداری و هوشیاری در برابر دشمنانی که از هیچ کاری در جهت ساقط کردن نظام فروگذار نمی کنند، بیان داشت: دشمن می خواست از این تجمعاتی که در اثر گرانی و تورم شکل گرفته بود و استفاده از بستر اجتماعی بوجود آمده به نظام فشار وارد کند که با همت و پشتوانه ی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این توطئه نیز خنثی شد و نتوانستند از این تجمعات بهره ای ببرند.

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر/تغيير گفتمان مقاومت با سازش چالش هاي بزرگي در پي خواهد داشت

فرمانده سپاه مهر اظهار داشت: 120 برنامه در راستاي تبیین گفتمان و دستاوردهای انقلاب، اندیشه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری توسط پایگاه ها و حوزه هاي مقاومت و سپاه مهر برنامه ریزی شده و در دهه فجر اجرا خواهد شد.

سرهنگ رضایی در ادامه به تشریح برنامه های شاخص دهه فجر انقلاب اسلامي پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدا در قالب طرح آبروی محله، رژه موتوری، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق محروم شهرستان، برگزاری همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، ویزیت رایگان خانواده شهدا با همکاری شبکه بهداشت و درمان، غبار روبی قبور مطهر شهدا، همایش مدافعان انقلاب اسلامی و دیدار با ائمه جمعه شهرستان را از برنامه های شاخص دهه فجر انقلاب اسلامي برشمرد.

فرمانده سپاه مهر در پایان صحبت های خود ضمن دعوت از مردم عزيز شهرستان جهت حضور در برنامه هاي دهه فجر گفت: امیدواریم که مردم عزیز شهرستان با حضور خود در این برنامه ها مشت محکمی به دهان یاوه گویان خارجی و منافقین داخلی بزنند.

اجرای 120 برنامه به مناسبت دهه فجر/تغيير گفتمان مقاومت با سازش چالش هاي بزرگي در پي خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر: