کد خبر: ۱۱۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی استان فارس گفت: بیش از یک هزار پیمانکار فرعی در حوزه‌های مختلف صنعت استان شناسایی شده‌اند.




احد فتوحی

به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در دیدار  با مدیر عامل منطقه آزاد کیش به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در بخش صنعت استان فارس پرداخت و خواستار فراهم شدن بسترهای مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین صنایع استان و مجموعه‌های بزرگ صنعتی در منطقه آزاد کیش شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به رسالت این شرکت در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی و نیز حمایت از صنایع مستقر در قالب تشکیل خوشه‌ها، کنسرسیوم‌های صادراتی و نیز راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی، اظهار داشت: ارائه خدمات نرم‌افزاری با هدف تقویت و حمایت از صنایع استان در حوزه‌های تامین مناسب مواد اولیه، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و تجهیز واحدهای صنعتی به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و همچنین توانمندسازی آنها در حوزه بازار فروش و صادرات انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی استان فارس در 6 ماه گذشته، گفت: بیش از یک هزار پیمانکار فرعی در حوزه های مختلف صنعت استان شناسایی شده‌اند که تاکنون حدود 60 پیمانکار فرعی به عضویت این مرکز درآمده‌اند و کار عضو‌گیری این مرکز ادامه دارد.

وی فعالیت مرکز پیمانکاری فرعی را در زمینه پیوند بین صنایع کوچک و بزرگ، تداوم تولید در واحدهای صنعتی و رونق بخشیدن به کل اقتصاد موثر دانست و خاطرنشان کرد: برای گسترش پیمانکاری فرعی، ایجاد ارتباط و اعتمادسازی بین واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی اهمیت بسیاری دارد.

فتوحی با تصریح بر توانمندی‌های منحصر به فرد واحدهای صنعتی در استان فارس به ویژه در بخش‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع غذایی، به وجود مجموعه‌های بزرگ صنعتی در منطقه آزاد کیش و نیز موقعیت این منطقه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی اشاره و عنوان کرد: صنایع استان فارس در قالب مدل نظام پیمانکاری فرعی آماده ارتباط با صنایع منطقه آزاد کیش و تامین نیازها، تجهیزات و نیز اجرای فعالیت‌های مکمل و مشترک هستند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های استان فارس در حوزه‌های مختلف و وجود واحد‌های مطرح تولیدی و صنعتی در استان، بر حمایت‌ به منظور ایجاد بسترهای لازم برای برقراری تعامل و ارتباط بین صنایع استان با صنایع مستقر در این منطقه آزاد تاکید کرد و گفت: برای افزایش سطح تعاملات و گسترش این ارتباطات آماده همکاری هستیم.

محمد ابراهیم انصاری لاری افزود: بدون تردید استفاده بخش صنعت استان از ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد کیش می‌تواند در ارتقای وضعیت آنها و رشد و توسعه صنایع موثر باشد و واحد‌های صنعتی کیش نیز می‌توانند از ظرفیت‌های استان فارس استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/ش

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: