گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
معاون روابط عمومی سپاه فجر در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد:
معاون روابط عمومی سپاه فجر با برشمردن ویژگی‌ رسانه‌های در طراز انقلاب گفت: هجمه رسانه‌ای استکبار برای خاموش کردن ندای حق‌خواهی ملت ها است.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، قادر شفیعی ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه فجر با اشاره به اهمیت کارکرد رسانه‌ها در دنیای امروز اظهار داشت: با توجه به هجمه سنگین رسانه‌های استکبار برای خاموش کردن ندای حق‌خواهی ملت‌ها، رسالت سنگین روشن گری و تنویر افکار عمومی بر عهده رسانه‌های در طراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اختلاف بین مردم و مسؤولان حربه جدید رسانه‌ای استکبار جهانی برای ایجاد اغتشاش در کشور است، تصریح کرد: هجمه رسانه‌های معاند به حدی است که حتی اعتراض عادی مردم به مسائل معیشتی که حق مسلم آن‌ها می‌باشد را به آشوب و جبهه‌گیری علیه نظام تبدیل می‌کنند.

شفیعی افزود: در چنین شرایطی وظیفه رسانه‌های داخلی، روشن کردن افکار عمومی نسبت به توطئه‌های پنهان جریان معاند است که هرلحظه به شکلی درآمده و درصدد ایجاد آشوب و فتنه‌انگیزی در کشور است.

وی با بیان اینکه باید قدر امنیت فعلی مملکت را پاس داشت، خاطرنشان کرد: این امنیت به‌سادگی به دست نیامده و خون پاک شهدا برای آن ریخته شده است و اصحاب رسانه با جهت‌گیری انقلابی و بصیرتی در نگهداری این امنیت نقش بسزایی خواهند داشت.

این مقام مسؤول همچنین گفت: در هر دوره‌ای در تاریخ این مملکت، گوشه‌ای به دست مهاجمان افتاد به‌جز دوره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ که این مهم جز با روحیه مقاومت و استکبارستیزی حاصل نشده است، بنابراین باید قدردان شهدا و ایثارگران بود و نگذاریم که خون ایشان پایمال شود.

شفیعی افزود: امروز دنیای استکبار در منطقه آتش‌افروزی می‌کند و چشم طمع از این کشور برنمی‌دارد و اگر رسانه‌ها به‌خوبی این مسئله را برای مردم روشن نکنند، معلوم نیست که در آینده چه اتفاقاتی را در منطقه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روشن گری اصحاب رسانه در دنیای مکر و نیرنگ و فریب رسانه‌های استکبار، ضروری بوده و این رسالت بر دوش افرادی است که در این عرصه خدمت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: