شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۱:۳۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۰
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: کار مطالعات استفاده از تبلت های ویژه سواد آموزی با هدف تشویق به سواد آموز در حال پیگیری است.
علی باقر زاده  گفت: درحال حاضر کار مطالعات برای استفاده از تبلت های ویژه سواد آموزی درحال پیگیری است و قرار است این تبلت ها در کنار کتاب برای تدریس سواد آموزی به کار گرفته شود.
وی ادامه داد:تبلت های سواد آموزی به صورت ویژه برای بردن مهارت سواد آموزان دراختیار بی سوادان قرار خواهد گرفت.
وی سازمان نهضت سواد آموزی افزود: بعد از پایان یافتن کار مطالعاتی بر روی تبلت های سواد آموزی به صورت محدود و آزمایشی در اختیار قشری از بی سوادان قرار خواهد گرفت.
وی همچنین درخصوص استفاده از موبایل برای سواد آموزی گفت در حال حاضر برخی کشورها از موبایل در جهت سوادآموزی استفاده می کنند و کارشناسان نهضت سواد آموزی درحال بررسی نتیجه استفاده از این فناوری در سواد آموزی هستند.
علی باقر زاده ادامه داد: پس از سر شماری سال 90 مشخص شد 14 درصد بی سوادان درگروه سنی 6 سال و 7 درصد نیز در گروه سنی بالای 10 تا 49 سال هستند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر بیسوادان را در کشور ما زنان تشکیل می دهند اما مردان  استفاده از فناوری های نوین مانند موبایل و تبلت راه خوبی برای تشویق بی سوادان برای سواد آموزی است.
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی خاطر نشان کرد: استان های سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی خراسان شمالی کرمان و کردستان استان ها هستند که بیشترین آغاز بی سوادی را در خود دارند
نام:
ایمیل:
* نظر: