گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
بمناسبت هفته معلم صورت گرفت
بمناسبت هفته معلم سرهنگ محمدی فرمانده و حجت الاسلام انصاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فسابهمراه جمعی از پاسداران ضمن حضور در آموزش و پرورش فسا بامديريت و کارکنان آن اداره دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در فسا،بمناسبت هفته معلم سرهنگ محمدی فرمانده و حجت الاسلام انصاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فسابهمراه جمعی از پاسداران ضمن حضور در آموزش و پرورش فسا بامديريت و کارکنان آن اداره دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام انصاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فسا علامه مطهری را معلم راستین اخلاق و اسوه ایثارو فداکاری دانست و از مدیریت آموزش وپرورش تجلیل نمودند.

 سرهنگ محمدی نیز در این دیدار با تبریک هفته معلم ابراز امیدواری کردندسپاه و آموزش وپرورش بیش از پیش بتوانند در اجرای برنامه ها، زمینه پیشرفت امور رادر زمینه های بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی هموار نمایند.فرمانده سپاه فسا درادامه یکی از اهداف مشترک سپاه وآموزش وپرورش را ترویج فرهنگ ناب محمدی در سایه منویات مقام معظم رهبری معرفی نمود.

دکتر امین نِژاد مدیریت آموزش و پرورش فسا نیز ضمن خیر مقدم وتشکر از حضور نیروهای سپاه بر حفظ تعامل و همکاری این نهاد انقلابی با آموزش و پرورش تاکید کرد.

ديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکس
ديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکسديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکسديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکسديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکس
ديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکس
ديدار فرماندهي ومسئولین سپاه ناحیه فسا با مديريت و کارکنان آموزش وپرورش فسا+عکس
نام:
ایمیل:
* نظر: