کد خبر: ۱۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی از کارخانه پشم شیشه شیراز... مشکلات اساسی کارخانه پشم شیشه : محل تامین منابع شرکت پشم شیشه از منابع داخلی است و این در حالی است که این مجموعه با مشکلات خرید خارجی و تامین مالی درگیر است.

میرهادی قره سید رومیانی ، معاون امور مجلس،حقوقی و استانهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از روند ساخت پروژه جدید کارخانه پشم شیشه شیراز پس از استماع سخنان مدیران این کارخانه گفت: در شرایط فعلی سیاست حفظ سرمایه ها و ظرفیت های شغلی در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش کارخانه پشم شیشه در زمینه های مختلف تصریح کرد: باتوجه به اهمیت این کارخانه در کشور و منطقه و تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر سیاست های حمایتی در جهت حفظ و رشد اشتغال ، بودجه ای  برای تکمیل و ساخت این کارخانه در محل جدید درنظر گرفته شده است.

 رومیانی در خصوص وضعیت فعالیت کارخانه تا زمان احداث و تکمیل پروژه جدید خاطر نشان کرد: کارخانه تا زمان تکمیل ساختمان جدید، در همان محل قبلی ،  فعالیت خود را ادامه می دهد و همزمان با فعالیتش ، اقدامات تکمیلی این ساختمان نیز انجام خواهد شد.

معاون امور مجلس ، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و برخی مشکلات بودجه ای که در کشور وجود دارد اما روند تکمیل سایت جدید کارخانه ادامه خواهد داشت و جابجایی کارخانه پشم شیشه به محل جدیدصورت می پذیرد.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه شیراز نیز در حاشیه این بازدید گفت: تکمیل سایت کارخانه جدید با 30 درصد پیشرفت در حال انجام است که اخیرا مشکلات اقتصادی متاثر از تحریم های ظالمانه ، امکان خرید تجهیزات و تسریع در تکمیل و راه اندازی را به تاخیر انداخته است.

وی در خصوص مشکلات اساسی کارخانه پشم شیشه نیز عنوان داشت:  محل تامین منابع شرکت پشم شیشه از منابع داخلی است و این در حالی است که این مجموعه با مشکلات خرید خارجی و تامین مالی درگیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: