جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۴:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
همزمان با هفته دفاع مقدس
با حضور 9 گردان بیت المقدس و کوثر بسیج، رزمایش بزرگ "الی بیت المقدس" با شعار محوری "چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت" در جهرم برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج آن شهرستان، همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور بسیجیان حوزه های مقاومت، به مدت دو روز برگزار می شود.

سرگرد پاسدار ابوالفضل محمدپور، مسئول عملیات سپاه جهرم، در مصاحبه با تنویر جهرم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اعلام این خبر، افزود: رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج سپاه شهرستان جهرم، با استعداد هشت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر، چهارم و پنجم مهرماه، در منطقه عمومی حسین آباد قبله، برگزار خواهد شد.

سرگرد محمدپور در ادامه با اشاره به اهمیت آمادگی و حفظ انسجام گردانهای بیت المقدس، اظهار داشت: این رزمایش به نام "الی بیت المقدس" و با شعار محوری "چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت" طرح ریزی و اجرا می گردد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در طول سال با هدف حفظ آمادگی رزم گردانها، محتوای رزمایش الی بیت المقدس سال 98 را، شامل رزمایش دفاع از کوی و برزن، رزمایش امنیتی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی، رزمایش مردم یاری و امداد و نجات و برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه، عنوان نمود.

مسئول عملیات سپاه جهرم در ادامه از برگزاری کلاسهای مختلف آموزش نظامی و تربیتی صالحین، آموزش آتش و حرکت، تاخت، کمین و ضد کمین، هلی برن و ضد هلی برن و آشنایی با معابر وصولی در جریان رزمایش خبر داد.

به گفته سرگرد محمدپور، یادواره شهدا در محل برگزاری رزمایش با حضور سردار کاجی و صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستان جهرم، در دومین روز رزمایش، اجرا میگردد.


نام:
ایمیل:
* نظر: