جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
فرمانده سپاه مهرگفت:
فرمانده سپاه مهر گفت: حماسه 9 دی همان رفراندومی است که دشمنان آن را به افکار مردم تزریق می کنند و برخی از هموطنان ما در داخل کشور از رفراندوم دَم می زنند درحالی که 98 درصد مردم به این نظام آری گفته اند.

به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در مراسم بزرگداشت 9 دی که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مهر و با حضور جمعی از مسئولین و مردم این شهر برگزار شد اظهار داشت: 9 دی سالروز تجدید میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد و مردم ایران اسلامی به ندای پیامبر گونه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی افزود: حماسه 9 دی همان رفراندومی است که دشمنان آن را به افکار مردم تزریق می کنند و برخی از هموطنان ما در داخل کشور از رفراندوم دَم می زنند درحالی که 98 درصد مردم به این نظام آری گفته اند.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه بیان داشت: دشمن در دهه چهارم انقلاب با تغییر در شگرد و تاکتیک های خود با الفاظ خوب و لبخند، موریانه وار در کشور نفوذ کرده و در بین مسئولین و افکار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آنها و در تصمیم گیری و تصمیم سازی تأثیر می گذارند.

رضایی ادامه داد: این جنگ که نفوذ نام گرفته بی سروصدا است و نیاز به دقت و بصیرت دارد، بصیرتی که با سواد و جایگاه بدست نمی آید بلکه به بینش افراد وابسته است.

رضایی خاطرنشان ساخت: بصیرت یعنی اینکه بدانیم مسجد می تواند مسجد ضرار باشد و به دستور پیامبر اسلام(ص) تخریب و به زباله دان تبدیل شود.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: بصیرت یعنی بدانیم معاویه ها چشم به عناصر سست عنصر سپاه امیرالمومنین(ع) دارند و معاویه های زمان می دانند که در ایران اسلامی افرادی هستند که اگر درخواستی بنام دموکراسی، مذاکره و هر توطئه و ترفندی که به فکر شیطانی آنها برسد چراغ سبزنشان می دهند، و این افراد همان عناصر سست عنصری هستند که دشمن به آنها چشم امید دارد.

وی با انتقاد از افرادی که هنوز کلمه فتنه را بر زبان جاری نکرده اند و فتنه سال 88 را اعتراضات مردمی می دانند بیان داشت: سردمداران آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از فتنه گران سال 88 اعلام حمایت رسمی کرده اند، آیا افرادی که دشمنان از آنها اعلام حمایت مستقیم می کنند، اغتشاش گرانی که اصل ولایت فقیه را زیر سئوال بردند، به دنبال نابود کردن نظام جمهوری اسلامی بودند، به دستگاه امام حسین (ع) توهین و آن را به آتش کشیدند، به دنبال اعتراض اجتماعی هستند؟

رضایی در ادامه تصرح کرد: تمام کارشناسان اقتصادی بر این باورند که نحوه ی بالابردن نرخ بنزین اشتباه بوده است و رهبری از تصمیم سران قوا در رابطه با افزایش نرخ بنزین حمایت کرده اند اما شیوه اجرای آن به عهده دولت بوده که بدون اطلاع رسانی، زمینه سازی و اقناع افکار عمومی صورت پذیرفت که نتیجه آن را دیدیم.

فرمانده سپاه مهر اضافه کرد: مسئولینی که از قشر مرفهین بی درد هستند سر سازش با اسلام و انقلاب ندارند و اینچنین مسئولینی خبر از بیکاری و بی خانمانی مردم ندارند و نمی توانند با اسلام و انقلاب آنگونه که وظیفه و تکلیف است کنار بیایند و امانت دار خوبی باشند.

این عضو شورای تامین ضمن حساس شمردن انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و تصریح کرد: یک انتخابات پرشور و انقلابی بدور از هرگونه تنش، جوسازی و دوقطبی سازی باید صورت بگیرد تا عده ای خاص نتوانند از آن سوء استفاده کنند.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی در صحبت های پایانی خود بیان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی هماهنگ با دادگستری شهرستان در چارچوب قانون با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: