گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
در جهرم برگزار شد:
دانش‌آموزان منتخب طرح ولایت دانش آموزی در رمضان امسال، از سحرگاه روز 21 رمضان معتکف می‌شوند و اعتکاف در روزهای 21، 22 و 23 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ما محمد خادم پیر گفت: اهداف طرح اعتکاف دانش‌آموزی «تربیت انسانی موحد، متعهد به مسئولیت و وظایف در برابر خود و دیگران»، «ارتقای معرفت و بصیرت دینی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان»، «پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات مذهبی نوجوانان و جوانان» و «تعمیق تقوای الهی و مهارت خویشتنداری» است.

وی با بیان اینکه اعتکاف عهد مودت و میثاق مجدد با پروردگار است، ادامه داد: دانش‌آموزان منتخب طرح ولایت دانش آموزی در رمضان امسال، از سحرگاه روز 21 رمضان معتکف می‌شوند و اعتکاف در روزهای 21، 22 و 23 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

خادم پیر خاطرنشان کرد: رعایت مسائل دینی، عبادی و اخلاقی تیری در چشم دشمنان و بر ملاکننده توطئه‌های آنان است و انسان‌هایی که در دنیا با کسب تقوا در پی جلب رضایت حضرت حق بوده‌اند در جهان آخرت خداوند آنان را وارد بهشت می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه اعتکاف دانش‌آموزان در بین عموم بسیجیان در مسجد جامع شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه داشتن برنامه های منظم اعتکاف می‌تواند نتیجه و کیفیت خوبی داشته باشد، اظهار داشت: اعتکاف ماه رمضان برای دانش‌آموزان فرصتی است تا در بحث معرفتی، بصیرتی، ولایت‌مداری و خودسازی نفس را بیشتر تقویت کنند و بهتر شناخت پیدا کنند.

خادم پیر اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر از مقطع راهنمایی و متوسطه در اعتکاف رمضانیه امسال شرکت کنند.

وی متذکر شد: در این سه روز برنامه‌های مختلف دینی، فرهنگی، تربیتی و ختم قرآن و... در نظر گرفته شده است.

خادم پیر در پایان بیان داشت: در این برنامه اساتیدی چون حاج محمود توحیدی مربی حلقه سرگروه ها و غلامعباس کریمیان مسئول طرح صالحین بسیج دانش آموزی و برادر شاه علی سرپرست اردوی طرح ولایت در بین دانش آموزان حضور خواهند داشت.




انتهاي پيام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: