جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۱:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ توکل از تهیه و توزیع چهار هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان، توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج با همکاری عموم مردم نوع دوست شهرستان جهرم، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، 4000 بسته حمایتی توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت، حوزه های محلات و اقشاری شهرستان جهرم، تهیه و آماده توزیع در ماه مبارک رمضان، بین اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا شده است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه شهرستان جهرم، در گفتگو با تنویر آن شهرستان، ضمن اعلام این خبر، افزود: با توجه به خواست و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا، سپاه جهرم طی دو مرحله اقدام به برگزاری این برنامه نموده است.

وی ضمن تاکید بر کلام رهبر انقلاب، مبنی بر اینکه ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است، اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان سرافراز سپاه شهرستان جهرم با همکاری مردم شریف و نوع دوست آن شهرستان، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در حین مبارزه با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نموده اند.

سرهنگ توکل از حوزه های مقاومت بسیج صاحب الزمان عج، بقیه الله عج، فاطمه الزهرا س، الزهرا س، امام سجاد، امام حسین ع، و کانونهای بسیج فرهنگیان، جامعه پزشکی، ورزشکاران، اساتید، مهندسین و بسیج اصناف شهرستان جهرم، که در تهیه این بسته های معیشتی جهادی گونه عمل کردند، تقدیر نمود.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، حدود 8000 بسته معیشتی، توسط بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت محلات و اقشاری سطح شهرستان تهیه و بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از این ویروس، توزیع گردیده است.

وی در پایان ضمن تشکر از بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس که در تهیه اقلام بسته های معیشتی، یاری رسان آن ناحیه بوده است، اظهار داشت: انشاالله تا ریشه کنی ویروس کرونا، در زمینه های مختلف اعم از محلول پاشی، ضدعفونی اماکن و معابر، تامین امنیت شهرستان و همکاری با نهادهای ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی جهرم، تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: