جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۲:۳۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
با حضور فرمانده سپاه جهرم
با حضور سرهنگ غلامعلی احمدی، اولین مرحله رزمایش مومنانه، به ارزش دویست و شصت میلیون ریال، در بخش سیمکان جهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، چهارشنبه اول مردادماه، مصادف با اول ذی الحجه، سالروز پیوند آسمانی امام علی ع و حضرت فاطمه س، با حضور سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، تنی چند از مسئولین بخش سیمکان و جمعی از بسیجیان، اولین مرحله رزمایش مومنانه، با اهداء دویست بسته معیشتی به نیازمندان آن بخش، برگزار شد.

سرهنگ احمدی در این رزمایش، با یادآوری دغدغه مقام معظم رهبری در موضوع ادامه دار بودن رزمایش مساوات، افزود: بسیج در خط مقدم اجرای فرامین ایشان، می باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات ایجاد شده به دلیل بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: به یاری خداوند متعال و با همت مردم، با رعایت اصول بهداشتی، بر این بیماری پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه جهرم با شنیدن برخی از مشکلات بخش سیمکان، به مردم شریف آن بخش کمتربرخوردار، قول پیگیری مطالبات ایشان را، از مسئولین شهرستان جهرم داد.

گفتنی است در این رزمایش، دو تن از فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج برادر و خواهر از حوزه مقاومت امام حسن عسکری ع و حوزه حضرت رقیه س، به بیان دیدگاهها و مشکلات بسیجیان در آن خطه پرداختند.

سروان پاسدار هادی رستگار، مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در حاشیه این رزمایش، گفت: اولین مرحله رزمایش مساوات در بخش سیمکان، با اهداء دویست بسته معیشتی به ارزش دویست و شصت میلیون ریال، شامل برنج و گوشت مرغ ، بین نیازمندان آن بخش توسط حوزه های مقاومت بسیج، توزیع شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: