جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۸:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
سرهنگ احمدی جابری :
فرمانده سپاه جهرم در رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه، از توزیع بیش از 850 بسته معیشتی و دیگر اقلام مورد احتیاج خانواده های کمتر برخوردار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، یک شنبه 19 مرداد ماه، دومین مرحله از رزمایش بزرگ مواسات و همدلی، به همت بسیجیان پایگاهها، حوزه ها و کانونهای اقشاری سپاه جهرم، در مسجد الزهرا س، با حضور حجه الاسلام مدبر امام جمعه و رئیس ستاد کمک های مومنانه شهرستان جهرم، فرمانده سپاه، فرماندار و تنی چند از مسئولین و بسیجیان همیشه در صحنه، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، در این رزمایش، ضمن تقدیر از بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت و اقشاری، خیرین نیک اندیش و مسئولین آن شهرستان، اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه که در ایام عید سعید غدیر خم برگزار گردید بیش از 850 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و دویست و هفتاد و پنج میلیون ریال، بین اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا و نیازمندان، توزیع شد.

سرهنگ احمدی در ادامه بیان داشت: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، رب گوجه و مواد شوینده ، هر کدام به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال، می باشد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، افزود: تعداد بیست و یک سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال، با همت خیرین، بسیجیان و خانواده های متقاضی، تهیه و در ایام عید غدیر، بین متقاضیان، توزیع شد.

فرمانده سپاه جهرم از دیگر اقلام کمکهای مومنانه را، توزیع بیش از 150 بسته لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و پوشاک عنوان نمود که به همراه بسته های معیشتی، به خانواده های نیازمندان تحویل گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: