جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۸:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
فرمانده حوزه مقاومت امام حسین ع خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار امیر قدرت جهرمی گفت: بسیجیان پایگاههای مقاومت حوزه امام حسین ع بخش کردیان، با هدف بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برنامه های متنوعی را در آن بخش برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با آغاز گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بسیجیان پایگاههای مقاومت بخش کردیان نیز برنامه های متانوعی را اجرا نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار، امیر قدرت جهرمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع بخش کردیان، در گفتگویی کوتاه، ضمن تقدیر از امام جمعه بخش کردیان، بخشدار و مسئولین بخش، بسیجیان و سایر اقشار مختلف مردم، که با حضور و همکاری خود، رونق بخش برنامه های هفته دفاع مقدس بودند، اظهار داشت: حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج آن بخش مجری برنامه های متنوعی در این هفته بودند.

وی از اجرای برنامه گلباران قبور مطهر شهدا در تمام شهر قطب آباد و روستای موسویه، خبر داد و افزود: رژه موتوری بسیج، برگزاری یادواره شهدا به همراه رونمایی از کتاب زندگینامه شهدای روستای موسویه، با عنوان " خروش بر طوفان" به نویسندگی حسین آزمند، در این هفته برگزار شد.

امیر قدرت جهرمی از دیگر برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در آن بخش را سرکشی از خانواده های معزز شهدا عنوان داشت و گفت: برنامه پیاده روی در شب به همراه آموزش رزم شبانه نیز با حضور بسیجیان پایگاه های ولایت و خاتم الانبیاء ص آن حوزه مقاومت برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: