کد خبر: ۱۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
فرمانده سپاه اقلید از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان ویژه‌برنامه فرهنگی، بصیرتی، هنری، ورزشی و... به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرهنگ پاسدار مهدی صالحی فرمانده سپاه اقلید در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج با حضور خبرنگاران در سالن غدیر سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، ویژه‌‎برنامه‌های هفته بسیج تغییرات اساسی داشته و تحت‌الشعاع قرار گرفته است به‌طوری‌که بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال به صورت محدود و بدون تجمع برگزار می‌شود و باتوجه به اینکه برخی برنامه‌ها بدون حضور افراد قابل اجرا نیست،تعداد شرکت‌کننده‌ها بیش از ۱۵ نفر نمی‌شود.
فرمانده سپاه اقلید دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق با ولایت و رهبری، برپایی نمایشگاه‌های آسیب‌های اجتماعی و نیز دستاوردهای بسیج، تجلیل از جهادگران سلامت، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تجلیل از بسیجیان و تقدیر از تلاش آن‌ها در عرصه‎های مختلف به‌ویژه دفاع زیستی، بزرگداشت شهدا با عنوان شهیدان افتخار محله، یادمان شهید سلامت، شهید جباری، افتتاح مراکز و ساختمان‌های بسیج ازجمله پایگاه‌های مقاومت بسیج،مرکز هنرهای رقومی و الحاقی سالن‌های ورزشی و اماکنی که به همت گروه‌های جهادی احداث یا تکمیل شدند، دیدار با خانواده معظم شهدا و نیز پیشکسوتان بسیج با رعایت قوانین و مقررات‌ بهداشتی و... را به عنوان برخی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.
وی با گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا، به برگزاری آیین غباروبی و عطرافشانی قبور شهدا اشاره و تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود و در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، آیین گلباران قبور شهدا به صورت محدود در گلزار شهدای سطح شهرستان برگزار می‌شود اما همزمان با اجرای این برنامه، شاهد همراهی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان اقلید در بزرگداشت یاد شهدا در فضای مجازی نیز خواهیم بود و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه،این فضا معنوی می‌شود.
صالحی تأکید کرد: غالب برنامه‌های بصیرتی، آموزشی، فرهنگی و... هفته بسیج امسال با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: