جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۵:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
با آغاز به کار قرارگاه 17 ربیع در جهرم
با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در جهرم به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان و با همکاری اداره تعزیرات،  اماکن ناجا، اداره صمت و مجمع امور صنفی، دومین انبار احتکار روغن موتورخودروهای سبک و سنگین در جهرم، با ارزش بیش از 9 میلیارد ریال، کشف و جهت سیر مراحل قضایی پلمپ گردید.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی سپاه جهرم، با اعلام این خبر، افزود: شبکه اطلاعاتی بسیج و سپاه آن شهرستان با توجه به راه اندازی قرارگاه 17 ربیع به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، شامگاه یکشنبه 9 آذرماه، دومین انبار احتکار روغن موتور خودروهای سبک و سنگین در آن شهرستان را، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، ضبط و پلمپ نمودند.

وی با اشاره به زحمات گسترده بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان عج سپاه در آن شهرستان، اظهار داشت: زنگ هشدار برای محتکرین و سودجویان اقتصادی در شرایط امروز اقتصادی جامعه که تشبیه به جنگ اقتصادی با مستکبرین دنیا و گروگان گرفتن اقتصاد مردم توسط عده ای سودجو در داخل کشور شده است، با ورود شجره طیبه بسیج به این عرصه به صدا درآمده است.

زارعی اجناس احتکار شده را که در سامانه جامع انبارهای اداره صمت ثبت نشده بودند بیش از 30 هزار و هفتصد لیتر روغن موتور ایرانی، بالغ بر هزار لیتر واسکازین، مقادیر زیادی فیلتر روغن و هوا و  830 کیلوگرم گریس به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال، عنوان داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در ادامه ضمن تقدیر از همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف و هماهنگی با ایشان، از مردم فهیم شهرستان جهرم درخواست نمود که هرگونه انبار مشکوک و یا اجناس احتکاری مورد روئیت خود را به شماره 114 اطلاعات سپاه خبر دهند تا با هماهنگی با متولیان قانونی برخوردهای لازم با سودجویان صورت پذیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: