شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۰:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم گفت:
حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری، انتخاب صحیح بر اساس ملاک ها و معیارهای رهبری جامعه، از وظایف مهم مردم برشمرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه این شهرستان، در گردهمایی پایوران آن ناحیه، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد "سالروز آزادسازی خرمشهر"، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری، انتخاب صحیح بر اساس "ملاک ها و معیارهای رهبری جامعه" را از وظایف مهم و قطعی عموم مردم برشمرد.

حجت الاسلام ظهرابی در ادامه بیان داشت: ما از جنگ درس های زیادی گرفتیم که مهمترین درس آن مقاومت در مقابل زیاده خواهی دشمن بود.

وی افزود: هدف دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری، باج گیری از ملت و حکومت هاست و بر همین اساس با این تفکر دشمن فقط باید مقابله نمود نه مذاکره،

حجت الاسلام ظهرابی در ادامه بیان داشت: متاسفانه ضعف برخی از مسئولان و مدیران اجرایی منجر به ناکارآمدی نظام در پاسخ به نیازهای اقتصادی و اجتماعی مردم گردیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، با یادآوری بخشی از تاریخ اسلام در زمان جنگ صفین و نتیجه آن مذاکره که به عزل امیرالمومنین علی ع از خلافت ختم شد، تآکید نمود: تاریخ در حال تکرار شدن است بنابرین اگر مذاکرات در زمان حال نیز با استراتژی لیبرالهای غربزده پیش برود، قطعا شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام ظهرابی مقاومت در برابر دشمن را بهتر از مذاکره و سازش عنوان داشت و افزود: پیروزی ما در سایه سلاح ماست.

وی در ادامه با تذکر مبنی بر یادآوری دست آوردهای 42 ساله نظام جمهوری اسلامی، از فرماندهان حوزه های محلات، اقشار و پایگاههای مقاومت بسیج خواست تا جلسات بصیرتی و روشنگری خود را در فضای عمومی جامعه مانند پارک ها و گذرها و ... برگزار نمایند تا عامه مردم نیز ملاک ها و معیارهای انتخاب صحیح از منظر ولایت را بشنوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در پایان ضمن دعوت از آحاد جامعه جهت شرکت پرشور در انتخابات، از مردم خواست که ملاک های رئیس جمهور مطلوب بیان شده توسط مقام معظم رهبری در سالهای اخیر مانند مدیریت، شجاعت، ساده زیستی، مردمی، مبارزه با فساد، با برنامه عملی و واقعی بودن و ... را را مد نظر قرار دهند و فریب وعده های توخالی برخی را نخورند تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: