پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۲:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی در گفتگو با تنویر جهرم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، اظهار داشت: مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و ... مردم با انتخاب صحیح و با بصیرت در حماسه 28 خرداد، می تواند مرتفع شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار تنویر با موضوع مشارکت حداکثری، بایدها و نبایدها، عنوان داشت: مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و ... مردم با انتخاب صحیح و با بصیرت در حماسه 28 خرداد، می تواند مرتفع شود.

حجت الاسلام ظهرابی اظهار داشت: مخالفت با تصمیمات و اصل وجودی شورای نگهبان، در سیره و روش امامین انقلاب مردود بوده و همیشه از جایگاه والای شورای نگهبان در مقابل بدخواهان و دشمنان دفاع می نمودند.

وی در ادامه با یادآوری مشکلات متعدد اقتصادی، معیشتی و بیکاری در سطح جامعه، گفت: از کسانی که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری میشوند، توقع داریم که برنامه های عملی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با توجیه اقتصادی لازم، جهت رفع مشکلات اولیه مردم، داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم، در ادامه تآکید داشت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و شرکت در آن حق مردم است فلذا دشمنان نظام جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب تا کنون با این پدیده مخالفت و دشمنی نموده اند و با حیله ها و نیرنگ های مختلف سعی در دلسرد نمودن مردم از شرکت در انتخابات می نموده اند.

ظهرابی با اشاره به خصوصیات یک رئیس جمهور کارآمد، از لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تاکید داشت و گفت: توهین، افترا، اهانت و ... مردم را به نظام بدبین می کند فلذا باید از این رذائل اخلاقی دوری نمود.

وی با اشاره به حق مردم از جهت شرکت در انتخابات، بیان داشت: مردم بدانند که بالاترین مقام اجرایی که بیش از 90 درصد بودجه و امکانات کشور در اختیار اوست را انتخاب می کنند، و کسانی که مدام دم از هیچکاره بودن رئیس جمهور میزنند خائنند، پس این انتخاب مطمئنا در سرنوشت چند سال بعد مملکت، تآثیر مستقیم و بسزایی دارد.

حجت الاسلام ظهرابی در پایان با نفی افرادی که مردم را در فضای مجازی و حقیقی، تشویق به عدم مشارکت در انتخابات می نمایند، گفت: اینگونه افراد یا از سر جهل و نادانی اینگونه تبلیغ میکنند یا از سر عداوت و دشمنی که در هر حال دلسوز نظام نیستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: