يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
بمناسبت رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد
مراسم بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد به همت حوزه امام جعفر صادق(ع) بخش اسیر با حضور خانواده های محترم شهداء ، بسیجیان و مردم با حضور معاون سیاسی ناجا سردار کریمی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در گلزار شهداء شهر اسیر برگزار گردید.*
مراسم بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در گلزار شهداء شهر اسیر برگزار گردید.*

به گزارش تنویر؛پس از قرائت قرآن توسط عبداله ذاکر و مداحی سیدحسین موسوی، سرهنگ رضایی فرمانده سپاه مهر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان در خصوص بزرگداشت این ایام صحبت کرد.

سخنران این مراسم، سردار کریمی معاون سیاسی ناجا، به معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) و بیان عظمت انقلاب اسلامی به رهبری ایشان پرداخت و در ادامه ضمن  قرائت بخشی از نامه حضرت امام(ره) به همسرشان در خصوص فضائل اخلاقی ایشان و لزوم عمل به منش پیرجماران در بین خانواده ها را یادآور شد. وی در سخنان پایانی خود به بیان علل ضرورت حضور در انتخابات و چگونگی شناخت اصلح نیز اشاره کرد.
 
از دیگر برنامه های این مراسم معرفی شهید شاخص و بیان برخی فرازهای وصیتنامه شهید توسط عبداله نوری بود.

خاطرنشان میشود:در این مراسم همچنین تندیس شهید شاخص شهرستان مهر(سردار شهید حاج علی نوری) به نمایندگی از طرف خانواده شهیدان نوری به حاج عباس نوری تقدیم گردید و از طرف خانواده سرداران شهید نوری نیز تندیس یادبود به سردار کریمی اهداء شد.
 
ابوتراب فرزانه شهردار اسیر نیز در این خصوص گفت: تندیس های اهدائی سردار شهیدحاج علی نوری به همت شهرداری و شورای اسلامی شهراسیر و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) و بخشداری اسیر ساخته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: