چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۳:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد اظهار داشت: از ساعات اولیه زلزله بهمن ماه سال 99 در منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویراحمد، سپاه و بسیج در کنار مردم زلزه زده آن منطقه به امدادرسانی مشغول بوده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در گفتگو با تنویر، از مشارکت سپاه  و بسیجیان شهرستان جهرم در امر بازسازی منازل زلزه زده منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ نورزاد با اشاره به حضور و امدادرسانی سپاه و بسیج در ساعات اولیه بعد از زلزله بهمن ماه سال 99 منطقه سی سخت، در کنار مردم، اظهار داشت: با فراهم آمدن شرایط پس از آواربرداری، اکنون زمینه ترمیم و ساخت و بهسازی منازل مردم خونگرم آن خطه از ایران اسلامی فراهم آمده است.

وی از مشارکت گروههای جهادی شهرستان جهرم در امر بازسازی منازل آسیب دیدگان از زلزله خبر داد و افزود: سپاه و بسیج در تمامی شرایط سخت در کنار مردم عزیز سی سخت خواهد ماند تا بتواند گرهی از مشکلات ایشان باز نماید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم با اشاره به افتتاح حساب با نام "گروه جهادی بسیج سپاه جهرم" به شماره 4991 - 1013 - 8170 - 6273  عنوان داشت:  از عموم مردم خیراندیش میخواهیم تا در این امر خداپسندانه مشارکت نموده و کمک های نقدی خود را یا به پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر سطح شهرستان تحویل یا به حساب مذکور واریز نمایند.

گفتنی است زلزله منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویراحمد در تاریخ 29 بهمن ماه سال 1399 به وقوع پیوست که در این حادثه منازل برخی از مردم خونگرم آن منطقه دچار آسیبهای جدی گردید.

وی ضمن قدردانی از مردمی که در روزهای اولیه وقوع زلزه سی سخت با اهداء کمک های خود مانند پتو، لباس، وسایل گرمایشی و ... در کمک به مردم عزیز آن خطه شتافتند، بیان نمود: گروههای جهادی بسیج، از تمامی کسانی که در زمینه های مختلف عمرانی و ساختمانی تخصص دارند جهت همکاری در برنامه های بسیج سازندگی دعوت به عمل می آورد.  
نام:
ایمیل:
* نظر: