شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۹:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به همت ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد جهرم
با حضور فرمانده سپاه جهرم، مسئول بسیج ادارات، اساتید و تنی چند از کارکنان دانشگاه آزاد، از بانوان کارمند محجبه آن دانشگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت ریاست دانشگاه آزاد و با همکاری بسیج ادارات آن شهرستان، با حضور فرمانده سپاه آن شهرستان، اساتید و تنی چند از کارکنان دانشگاه، از بانوان کارمند محجبه آن واحد، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ احمدی، فرمانده سپاه جهرم در این برنامه، ضمن اشاره به فرارسیدن روز عرفه، دعای پرفیض این روز را یکی از فرصتهای مغتنم جهت نیایش، توبه و انابه به درگاه خداوند متعال بیان نمود و افزود: در شرایط تهاجم سهمگین فرهنگی دشمن، که کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده، انتقال ارزش های والای اسلامی به نسلهای بعد مانند جهاد است.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی ولنگار کشور، ضمن تقدیر از بانوان محجبه کارمند دانشگاه، ترویج معروف حجاب و مبارزه با قبح زدایی از بی حجابی در جامعه را وظیفه ای همگانی دانست و اظهار داشت: ترویج بی حیایی و بی حجابی مخصوصا در فضای مجازی تهدیدی بزرگ علیه اصول مسۀم اسلام و خطری بزرگ برای جوانان و نوجوانان در این برهه از زمان است.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به درپیش بودن عید بزرگ ولایت و امامت، از عموم مردم خواست تا به هر نحوی در پاسداشت این عید بزرگ، مشارکت نمایند با نصب بنر، پارچه و پرچم، اطعام غدیر و ... در بین خانواده، محله و کوی و برزن.

دکتر سرورزاده ریاست دانشگاه آزاد شهرستان جهرم نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر از برنامه های متنوع آن دانشگاه در راستای بزرگداشت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: تقدیر از بانوان محجبه و ترویج این معروف در دانشگاه آزاد واحد جهرم، سرلوحه کار کارکنان این واحد است.

وی با اشاره به علاقه دانشجویان، اساتید، و کارکنان دانشگاه نسبت به بزرگداشت عید ولایت، اظهار داشت: جشن بزرگ عید سعید غدیر همراه با برنامه های متنوع در دهه ولایت در محوطه باز دانشگاه، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

در پایان این مراسم از 15 نفر از بانوان محجبه کارمند دانشگاه آزاد، با اهداء لوح و هدیه یادبود، تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: