پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۳:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
به مناسبت روز انتقال خون صورت گرفت:
به مناسبت دهه ی امامت و ولایت و همچنین نهم مرداد ماه روز ملی انتقال خون، تنی چند از پرسنل سپاه جهرم با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهداء نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان یکشنبه دهم مرداد ماه، تنی چند از پرسنل سپاه جهرم با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان جهرم، خون خود را به بیماران نیازمند اهداء نمودند.

بر همین اساس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، در حاشیه این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن 9" مرداد"روز ملی انتقال خون، به اعضای پر تلاش سازمان انتقال خون شهرستان جهرم، اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و همچنین به جهت بزرگداشت سالروز تأسیس سازمان انتقال خون، جمعی از کارکنان سپاه جهرم با نیت خیرخواهانه، خون خود را به بیماران نیازمند، اهداء نمودند.

وی با اشاره به موج پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا، و ابتلاء جمع کثیری از مردم به این بیماری، ضمن درخواست از مردم جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نیاز مراکز درمانی شهرستان به خون و فراورده های خونی را در این مقطع، دلیل دیگر حضور پرسنل سپاه جهرم در این مرکز عنوان نمود.

دکتر گواهیان، مسئول سازمان انتقال خون شهرستان جهرم نیز در این برنامه، ضمن قدردانی از پرسنل سپاه جهرم و تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، که با اهداء خون خود بیماران نیازمند را یاری می دهند، عنوان داشت: وقتی جانفشانی نیروهای سپاه پاسداران را در عرصه های گوناگون مانند نبرد با کفار، برقراری امنیت در مرزها، امداد و کمک رسانی در موقع بروز بلایای طبیعی، رزمایش های متعدد کمک های مومنانه، گروه های جهادی عمران و آبادانی و اکنون نیز اهداء خون، مشاهده می کنیم، بارقه های امید را در جامعه زنده نگه داشته می شود.

وی در پایان اظهار داشت: پرسنل سپاه پاسداران و تیپ نیرو مخصوص المهدی عج در این دو روز بیش از 40 هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند، اهداء نموده اند.



نام:
ایمیل:
* نظر: