شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
با صدور پیامی؛
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا محمدی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر با صدور پیامی این روز را به خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
 ن والقلم و ما یسطرون
به گزارش تنویر،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محمدی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان مهر تبریک گفت.
وی اضهار داشت: 17 مرداد، روز گرامیداشت خبرنگار شهید محمود صارمی و همچنین نکوداشت کوشش های ناب و خالصانه اصحاب رسانه می باشد که برای پویایی و انعکاس حقایق از هیچ مجاهدتی دریغ نمی ورزند و بعضاً در این مسیر جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته تا جامعه را به سمت و سوی روشنایی و تعالی سوق دهند.
نامبرده در ادامه بیان کرد: روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه ی تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک کردند، گرامی بداریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر در پایان افزود: از خبرنگاران و اصحاب رسانه پرتلاش شهرستان مهر که در جهت ایجاد فضای نشاط، امید و بینش افروزی و آگاهی بخشی اهتمام می ورزند تقدیر نموده و برای آن خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانند و در این راه مجدانه گام برمی دارند عزت، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.
نام:
ایمیل:
* نظر: