جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
فرمانده سپاه جهرم در جمع خبرنگاران گفت:
سرهنگ احمدی جابری به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان رسانه در شهرستان جهرم تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم،  به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان رسانه در شهرستان جهرم تجلیل نمود.

سرهنگ جابری در این مراسم که به همت کانون بسیج رسانه شهید عبدالرضا مصلی نژاد و روابط عمومی سپاه جهرم، برگزار شده بود، بیان داشت: خبرنگاران مدافعان راستین انقلاب در جنگ رسانه ای با دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، انعکاس درست و به موقع اقدامات جبهه انقلابی را رسالت یک خبرنگار متعهد عنوان نمود.

فرمانده سپاه جهرم، با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمود:" اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد"، مقابله با اقدامات دشمن در موضوعات تحریف، دروغ، تخریب و عملیات روانی در جامعه را از دیگر رسالت های خبری یک خبرنگار متعهد بیان داشت.

احمدی جابری کمک به پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب را از شاخصه های یک خبرنگار متعهد معرفی نمود و افزود: وظایف خبرنگاران در زمان حاضر عبارتند از: کمک به دولت انقلابی برخواسته از متن مردم در راستای تحقق بخشی به امید آفرینی برای مردم.

وی از دیگر وظایف خبرنگاران در عصر حاضر را انعکاس نقاط ضعف، مشکلات، کمبودها و محرومیت ها بدون حب و بغض در راستای مرتفع شدن آنها به دولت انقلابی عنوان نمود.

فرمانده سپاه جهرم سومین وظیفه خبرنگاران را انعکاس تلاش ها و خدمات دولت انقلابی در راستای امید آفرینی در جامعه بیان داشت.

احمدی جابری مطالبه گری نقد سازنده و منصفانه را از دیگر وظایف خبرنگاران در این دوره برشمرد.

حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در این برنامه نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار با اشاره به آیه شریفه" الذین یبلغون رسالات الله و لا یخشونه احدا الا الله" رسالت خبرنگاری را در برهه امروز جامعه رسالتی سخت و امانتی بزرگ برشمرد.

وی با اشاره به جنگ عظیم رسانه ای دشمن، تلاش خبرنگاران در این عرصه در مقابله با بر ملا نمودن توطئه های دشمنان و آگاهی بخشی به جامعه را ستود.

گفتنی است در پایان این مراسم از تنی چند از خبرنگاران، مدیران کانال ها و خبرگزاری های شهرستانی و استانی، با تقدیم هدیه و لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

در همین راستا از زحمات چند ساله مهندس حیدری مسئول سابق دفتر خبر شهرستان جهرم نیز تقدیر و حضور مهندس نجاتی به عنوان مسئول جدید دفتر خبر این شهرستان، گرامی داشته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: