جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۴۱:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم
با حضور حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم، فرمانده سپاه و تنی چند از مسئولین شهرستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، با موضوع ترویج معروفات و راهکارهای مقابله با منکرات، در دهه اول ماه محرم، تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان به ریاست حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم، با موضوع ترویج معروفات و نهی از منکرات در دهه اول ماه محرم، باحضور اعضا، در دفتر امام جمعه، تشکیل شد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و تاکید بر اهمیت احیاءامر به معروف و نهی از منکر در این دهه، گزارشی از معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان را، ارائه نمود.

وی در ادامه با پیشنهاد راهکارهای عملی مقابله با معضلات فرهنگی و اجتماعی، از اعضای قرارگاه خواست تا با همکاری و هم افزایی در جهت رفع معظلات فرهنگی و اجتماعی در دهه اول ماه محرم، قدم بردارند.

در ادامه احمد روستازاده دادستان عمومی شهرستان جهرم ضمن حمایت قاطع قضایی از آمران و ناهیان و اقدامات ارشادی توجه به مسئله نماز و خانواده را از مقوله های تاثیر گذار در کاهش بزه کاری های اجتماعی دانست.

مهندس شفیعیان فرماندار ویژه جهرم نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری تمامی ادارات در دهه امر به معروف و نهی از منکر، فضاسازی محیطی ادارات با موضوع "فریضتین" را به عنوان اولین اقدام ادارات در این دهه در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم، در خصوص اهمیت و جایگاه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مطالبی بیان نمود.

 حجت الاسلام مدبر اقدام سلبی و قانونی را به عنوان آخرین مرحله امر به معروف و نهی از منکر ذکر نمود و در ادامه با تاکید بر اولویت بندی معروفات و منکرات از همه اعضای ستاد خواست تا با دغدغه مندی نسبت به اجرای فریضتین در تمام دستگاه های زیر مجموعه اقدام کنند.

گفتنی است از مصوبات این جلسه، فضاسازی سطح شهر وادارات متناسب با ماه محرم، تذکر به صنوف در زمینه نحوه پوشش کسبه به ویژه خانمها، فعال شدن گشت اتاق اصناف، بسیج اصناف و پلیس اماکن و تذکر لسانی به فروشندگان بد حجاب،مقابله با پدیده ناهنجار سگ گردانی و کشف حجاب در خودروها و معابر و فعال شدن تیم های عملیاتی بسیج ، سپاه و نیروی انتظامی وبرخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و... بود.  
نام:
ایمیل:
* نظر: