جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۴:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
سرهنگ احمدی جابری خبر داد:
فرمانده سپاه جهرم گفت: با شدت گرفتن مرحله پنجم بیماری منحوس کرونا و لزوم همکاری مجموعه سپاه با دانشگاه علوم پزشکی، سالن ورزشی 9 دی این شهرستان جهت بستری و درمان بیماران کرونایی به این امر اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه این شهرستان در گفتگو با تنویر، اظهار داشت: با شدت گرفتن مرحله پنجم بیماری منحوس کرونا و لزوم همکاری مجموعه سپاه با دانشگاه علوم پزشکی، سالن ورزشی 9 دی این شهرستان جهت بستری و درمان بیماران کرونایی، به این امر اختصاص یافت.  

وی با اشاره به دغدغه مندی رهبر معظم انقلاب در مورد سلامت مردم جامعه و فرمان ایشان مبنی بر همکاری مجموعه بزرگ سپاه و بسیج با وزارت بهداشت، از راه اندازی درمانگاه صحرایی در مجموعه سالن 9 دی سپاه جهرم با ظرفیت 50 تخت بستری خبر داد. 
فرمانده سپاه جهرم در ادامه بیان داشت: این مرکز درمانی صحرائی روزانه با مراجعه  ۸۰ الی ۱۰۰ نفر که اغلب به صورت سرپای دارو میگیرند و استقرار 15 پرستار و پزشک عفونی به بیماران خدمات رسانی میکند. 
سرهنگ احمدی جابری ضمن اعلام آمادگی پرسنل سپاه و بسیجیان پایگاه های مقاومت با اجرای طرح شهید سلیمانی، اذعان داشت: تمامی امکانات و مجموعه های سپاه جهت تقویت کادر درمان و خدمات رسانی به مردم عزیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با هدف ریشه کنی این بیماری منحوس به کارگیری میشود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: