جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۹:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ احمدی جابری از اختصاص مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیرالمومنین ع سپاه جهرم در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی به دومین مرکز تزریق واکسن کرونا، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه این شهرستان از اختصاص دومین مجتمع فرهنگی ورزشی سپاه به به دومین محل تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان، در طرح تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خبر داد. 
احمدی جابری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری نیروهای مسلح و بسیج در جهت مبارزه با بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی 9 دی سپاه جهرم با تمام امکانات و ظرفیت در اختیار کادر درمان قرار گرفت و بیمارستان صحرایی 50 تختخوابی در آن تجهیز شد. 

وی در ادامه از برگزاری نشست مشترک بین فرمانده ناحیه، فرماندهان حوزه های مقاومت محلات و اقشار با دانشگاه علوم پزشکی امروز پنجشنبه 21 مرداد ماه خبر داد و گفت: طی این نشست راهکاری همکاری و هم افزایی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بررسی شد. 

فرمانده سپاه جهرم ضمن اعلام خبر اختصاص مجموعه فرهنگی ورزشی امام امیرالمومنین ع سپاه به دومین محل تزریق واکسن کرونا در شهرستان خبر داد و افزود: بسیج و سپاه جهرم با تمام قدرت در اجرای طرح شهید سلیمانی که از سه مرحله بیماریابی، نظارت و حمایت تشکیل میشود دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان حرکت خواهد کرد و یاری رسان این مجموعه ی پر تلاش خواهند بود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: