شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۹:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم
فرمانده سپاه جهرم، به مناسبت روز پزشک، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به مناسبت روز پزشک، از پزشکان و کادر درمان این شهرستان تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، و حجت الاسلام علی اصغر ظهرابي، نماینده ولی فقیه در آن ناحیه،  با حضور در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از تلاشها و زحمات رئیس دانشگاه، پزشکان و کادر درمان این شهرستان در مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر نمودند.

سرهنگ احمدی جابری،  در این دیدار، که به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز پزشک از مجموعه پزشکان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که مخلصانه از زمان شیوع بیماری کرونا به خدمت رسانی مشغولند، تجلیل کرد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی مجموعه سپاه و بسیجیان ولایی شهرستان جهرم در جهت کمک به کادر درمان با اجرای طرح شهید سلیمانی، از بسیج امکانات و تجهیزات این ناحیه با هدف مقابله با این بیماری، خبر داد. 
 
دکتر رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار گفت: نیروی های بسیج و سپاه در سطح شهرستان، از ابتدای بروز بیماری کرونا، خدمات متعددی را در راستای مقابله با شیوع این بیماری، انجام داده اند که هرگز فراموش نخواهد شد. 

در این دیدار سرهنگ احمدی با اهدای لوح یابود و تابلو تمثال مبارک سردار شهید قاسم سلیمانی، از خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان و کادر درمان این شهرستان، تقدیر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: