يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۵:۵۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم گفت:
حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، عنوان داشت: چشم امید مردم و مقام معظم رهبری به سپاه و بسیج است چرا که در همه شرایط سخت و بحرانی همراه با دیگر نیروهای مسلح، بدون هیچگونه توقع ای به مردم خدمت نموده اند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با پیک پنجم بیماری کرونا، 121 بسته معیشتی به ارزش 100 میلیون ریال و یک سری جهیزیه به ارزش 150 میلیون ریال، توسط بسیجیان و گروه جهادی راسخون حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم، بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، به عنوان سخنران این برنامه، گفت: چشم امید مردم و مقام معظم رهبری به سپاه و بسیج است چرا که در همه شرایط سخت و بحرانی همراه با دیگر نیروهای مسلح، بدون هیچگونه توقع ای به مردم خدمت نموده اند.

حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به اهمیت انفاق که در قرآن نیز آیات متعددی در این زمینهخ وجود دارد، اظهار داشت: در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی، مردم هستند که یاری گر یکدیگر می باشند.

وی نمونه ای از انفاق مردم را تهیه همین بسته های معیشتی عنوان داشت و افزود: سپاه و بسیج با توفیقی که نصیبشان شده در این شرایط سخت، یاری رسان مردم درمانده از بیماری منحوس کرونا هستند که اجر این کار، در پیشگاه خداوند متعال مصون و محفوظ است.

محسن جهانگیر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج جهرم نیز در این آئین، ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش، بسیجیان پایگاههای مقاومت و گروه جهادی راسخون، اظهار داشت: این دوره از رزمایش کمک مومنانه جمعا به ارزش 250 میلیون ریال برگزار و بسته های تهیه شده بین خانواده های جامعه هدف حوزه مقاومت، توزیع خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: