يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۷:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
سرهنگ احمدی جابری:
فرمانده سپاه جهرم از توزیع 550 بسته معیشتی، توزیع بیش از 50 هزار پرس غذای گرم و تهیه 6 سری جهیزیه توسط قسمت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان و خیرین نیک اندیش در دهه اول ماه محرم، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه این شهرستان در گفتگو با تنویر، از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه اول ماه محرم و همچنین پیک پنجم شیوع ویروس منحوس کرونا، خبر داد.

سرهنگ احمدی جابری با اشاره به برگزاری مراسم های معنوی دهه اول ماه محرم، در مساجد و پایگاههای بسیج، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اظهار داشت: ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت، مثال زدنی است.

وی با اشاره به ایام حزن و اندوه آل الله از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در حوزه ها، مساجد و پایگاههای مقاومت، به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان، خیرین و پاسداران سپاه جهرم خبر داد و افزود: در این رزمایش 550 بسته معیشتی به ارزش 850 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه جهرم، در ادامه از تهیه بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در این ایام و توزیع آن بین عموم مردم و محرومین جامعه خبر داد و افزود: در این مدت 6 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال تهیه و به زوجهای کم بضاعت تحویل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: