پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۳:۲۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
به همت بسیجیان پایگاه الزهرا س و مرکز نیکوکاری کوثر
بسیجیان پایگاه الزهرا س به همت خیرین و مرکز نیکوکاری کوثر، کمک های متنوعی را در قالب رزمایش مواسات، به نیازمندان تحت پوشش آن پایگاه در ماه محرم، ارائه نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، بسیجیان پایگاه مقاومت الزهرا س به همت خیرین و مرکز نیکوکاری کوثر، کمک های متنوعی را در قالب رزمایش مواسات، به نیازمندان تحت پوشش آن پایگاه در ماه محرم، ارائه نمودند.

حسین هنرمند فرمانده پایگاه الزهرا س در گفتگویی کوتاه با تنویر، اظهار داشت: خدمات بهداشت و درمان به خانواده های نیازمند به ارزش 20 میلیون ریال بابت هزینه دندان پزشکی، اکرام ایتام به ارزش 42 میلیون ریال گوشه ای از کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین همزمان با شروع ماه محرم است. 

وی با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند پیرامون مسجدالزهرا س و آن پایگاه مقاومت، از تهیه و توزیع بیش از 130 بسته معیشتی به ارزش 230 میلیون ریال خبر داد و افزود: این بسته ها در قالب طرح حسان حسینی، بین 132 خانواده نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، توزیع گردید. 

فرمانده پایگاه مقاومت الزهرا س جهرم در ادامه بیان داشت: کمک هزینه خرید جهیزیه به 8 نو عروس کم بضاعت به ارزش 290 میلیون ریال، از دیگر کمک های مومنانه بسیجیان آن پایگاه و مرکز نیکوکاری کوثر بود، که در ایام ماه محرم به نو عروسان اهدا گردید. 

نام:
ایمیل:
* نظر: