کد خبر: ۱۲۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه اقلید از کارگاه تولیدی گروه جهادی خادمین ولایت(کمیته خادم الشهدا)بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید از کارگاه تولیدی گروه جهادی خادمین ولایت(کمیته خادم الشهدا) بازدید کرد.
سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه ناحیه در بازدید از این کارگاه ضمن خداقوت و تقدیر و تشکر از مجموعه گروه جهادی خادمین ولایت گفت:تولید مهمترین رکن فعالیت‌های اقتصادی است که از این مسیر می‌توانیم محصولات داخلی را جایگزین واردات کنیم و از هدر رفت ارز هم جلوگیری نمائیم.
وی افزود:بانوان ایرانی هنرمندانی هستند که آثار صنایع دستی آنان قابلیت عرضه در بازارهای جهانی دارد.
سرهنگ خدایاری بیان داشت: توسعه هنر صنایع دستی یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در جای جای ایران اسلامی است و با حمایت از همین کارگاه‌های کوچک می‌توان زمینه اشتغال برای افراد بیشتر را فراهم کرد.
در این بازدید خواهر جمالی فرد مسئول کارگاه درخصوص کارهای صورت گرفته در این کارگاه تولیدی، ظرفیت ها و مسائل و مشکلات و راه کارهای برون رفت از مشکلات جهت نشاط خانواده ها و اهمیت نقش زنان در کمک به تعالی و تحکیم بنیان خانواده و ایجاد روحیه خودباوری با اتکا به توانمندی و خلاقیت بانوان شهرستان مطالبی را ایراد نمود و در ادامه خواستار مدیریت جهادی و همراهی و همکاری مسئولین و مراجع ذیصلاح شهرستان در راستای فرهنگ سازی کار و تلاش موثر و انقلابی برای آحاد جامعه بخصوص نسل جوان گردید.



نام:
ایمیل:
* نظر: