يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۰:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
با حضور فرمانده سپاه جهرم
خانم عزیزی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین س بخش کردیان با اعلام این خبر افزود: به همت بسیجیان عضو گروه جهادی شهید علی نظری شهر قطب آباد، شرایط اشتغال جهت 6 بانوی بسیجی فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با حضور سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرماتده این ناحیه و تنی چند از مسئولین بخش کردیان، کارگاه "تولیدی خیاطی" که توسط خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین س، تاسیس گردیده، افتتاح شد.

 خانم عزیزی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین س با اعلام این خبر افزود: کارگاه تولیدی خیاطی با پذیرش سفارش از مدراس شهر قطب اباد و حومه، به تعداد ۳۰۰ دست روپوش مدارس، از ۳ مدرسه، آغاز بکار خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به همت والای بسیجیان گروه جهادی شهید علی نظری آن حوزه، اظهار داشت: در تاسیس این واحد تولیدی، ۶ دستگاه چرخ خیاطی با حمایت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه جهرم، در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

 خانم عزیزی با اشاره به اشتغال تعداد ۶ نفر از خواهران بسیجی در این کارگاه، در آینده نزدیک با توسعه این واحد،به تعداد افراد شاغل در آن نیز افزوده خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم، عنوان نمود: این کارگاه با مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و با حمایت آن ناحیه، آغاز بکار نموده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین س گفت: این کارگاه تولیدی با تلاش و مدیریت سرکارخانم شجاعی نسب مسئول تعاونی آینده سازان بسیج شهر قطب آباد، راه اندازی شده  که دوخت چادر، مقنعه و لباس های مردانه، زنانه و بچگانه جز طرح های آتی این کارگاه خواهد بود.

 خانم عزیزی افزود: در حاشیه این کارگاه تولیدی، صنایع دستی بومی و محلی نیز جهت فروش و بازدید موجود میباشد.

 وی با تشکر از همت والای بسیجیان آن حوزه و گروه جهادی شهید علی نظری، وعده داد: این تعاونی در نظر دارد در آینده نزدیک و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کارگاه قالیبافی و پنج شنبه بازار نیز در شهر قطب آباد، راه اندازی نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: