شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
فرمانده سپاه شهرستان مهر
فرمانده سپاه شهرستان مهر در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، دوران طلایی دفاع مقدس را یکی از بلندترین و ارزشمندترین قله های پرافتخار ایران دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر، ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس  با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری مهر برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان مهر در این جلسه ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، بیان داشت: تاریخ ایران سرشار از فرازهای پرافتخار و فرودهای سهمگین است.
سرگرد پاسدار علی گله داریان، دوران طلایی دفاع مقدس را یکی از بلندترین و ارزشمندترین قله های پرافتخار ایران دانست و افزود: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب به رهبری امام فرزانه، فصل بی بدیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آورد که تا به امروز با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری که آیینه تمام نمای آن در بیانیه گام دوم انقلاب مشهود است، همچنان چراغ راه هدایت خواهان، آزادگان و استکبار ستیزان جهان گردیده است.
فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: دشمن اگر بخواهد روحیه ملتی را تضعیف کند و او را وادار به عقب نشینی نماید سعی بر آن دارد که تاریخ پرافتخار آن را از او بگیرد.
سرگرد پاسدار گله داریان تصریح نمود:واجب است که گذشته پرافتخار را بیش از پیش به نسل جوان امروز که چالش های اوایل انقلاب را ندیده است بشناسانیم و زیبایی کار هم به حرکت جمعی در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که با باشکوه برگزار کردن این هفته دین خودمان را به شهدا و رزمندگان ادا کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان سخنانش افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه های بسیار خوبی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی تدوین شده که در فرصت مناسب به اطلاع کلیه مردم ولایتمدار شهرستان مهر رسانده می شود.
فرماندار شهرستان مهر در ادامه جلسه بیان داشت: باید برای جوانان و نوجوانان و نسل سوم و چهارم، وقایع جنگ و جنایات صدام چه در برابر مردم ایران و چه در مقابل مردم عراق بازگو شود، جنایاتی که صدام و حزب بعث مرتکب شده اند، صدامی که با تلویزیون عراق مصاحبه کرده بود که شش روزه ایران را تصرف خواهد کرد.
سید محمدموسوی در پایان اظهار داشت: رزمندگان اسلام و سپاه، ارتش و بسیج با مجاهدت های خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک عزیزمان از کشور جدا شود و ما باید به پاس این مجاهدت ها این ایام را گرامی بداریم و همه ادارات و نهادها در این زمینه تلاش کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: