جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
فرمانده سپاه شهرستان مهر
فرمانده سپاه شهرستان مهر در دیدار با فرماندهان پایگاههای حوزه کوثر خواهران، فرماندهان و بسیجیان پایگاهها را از دغدغه مندترین و دلسوزترین افراد به نظام و انقلاب دانست
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر، فرمانده سپاه شهرستان مهر با فرماندهان پایگاههای حوزه کوثر خواهران بخش مرکزی و وراوی دیدار کرد.
سرگرد پاسدار علی گله داریان در این جلسه که به همت حوزه کوثر خواهران برگزار شده بود اظهار داشت: فرماندهان پایگاههای حوزه کوثر خواهران، فرماندهان و بسیجیان پایگاهها را از دغدغه مندترین و دلسوزترین افراد به نظام و انقلاب هستند.
فرمانده سپاه شهرستان مهر افزود: فرماندهان پایگاهها می بایست در تمامی عرصه ها و زمینه ها در کنار مردم و همراه و یاور مردم باشند.
وی در ادامه بیان داشت: گستره مأموریت بسیج و پایگاه ها به پهنای نیاز انقلاب و نظام هست و هرکجا نیاز به حضور بسیج برای حل مشکلات و مسائل مردم باشد ما حتما حضور خواهیم داشت و در کنار مردم هستیم.
سرگرد پاسدار گله داریان تصریح کرد: ما باید روز به روز و بیش از پیش به سمتی پیش برویم که هر تشکل یا هیئت احساس نیاز کرد بتواند بر روی توان بسیج حساب ویژه باز کند.
فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان سخنانش گفت: احترام به مردم به ویژه خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان بایستی به معنای واقعی کلمه سرلوحه کار ما باشد که به توفیق الهی در این زمینه بسیج دارای برگ زرین می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: