يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۸:۴۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
با حضور جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بقیه الله عج جهرم
طرح پایش سلامت خانه به خانه و واکسیناسیون محله ای با اقدام جهادی بسیجیان عضو گروه جهادی شهید نامجو از حوزه مقاومت بقیه الله عج جهرم در کوی شهید سحرخیز، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سه شنبه 23 شهریورماه، طرح پایش سلامت خانه به خانه و واکسیناسیون محله ای، با اقدام جهادی بسیجیان عضو گروه جهادی شهید نامجو از حوزه مقاومت بقیه الله (عج)، در کوی شهید سحرخیز، برگزار شد. 

سرگرد پاسدار محمد کوثریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله عج با اعلام این خبر افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی صورت پذیرفت. 

وی با اشاره به اهمیت بیماریابی در طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: 70 نفر از بسیجیان عضو گروه جهادی شهید نامجو در قالب 20 تیم به همراه سر اکیپی یک پرستار بسیجی به درب منازل اعزام و اقدام به پایش سلامت نمودند. 

سرگرد کوثریان از ترغیب مردم جهت تزریق واکسن در این طرح خبر داد و گفت: کادر درمانی مستقر در درمانگاه آن منطقه جهت واکسیناسیون عمومی، در این برنامه مشارکت داشتند. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) جهرم در پایان اعلام داشت: طرح پایش سلامت محله ای به صورت مداوم برگزار و در دیگر محله های شهرستان نیز به اجرا گذاشته خواهد شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: