پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۴:۴۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
مسئول نمایندگی تیپ نیرو مخصوص المهدی عج
حجت الاسلام علیرضا علیپور در نشست خبری با اصحاب رسانه، بزرگترین دستاورد دفاع مقدس را روحیه خودباوری و امید به تفضلات الهی و مبارزه با استکبار جهانی دانست.
به گزارش خبرنگار بسیج، حجه الاسلام علیرضا علیپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ نیرو مخصوص المهدی عج در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با اضحاب رسانه، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به سخنان امام راحل عظیم الشأن که فرمود: "ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم" و همچنین این فرمایش آن امام بزرگوار که فرمود:" ما در جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم و از جنگ لحظه ای نادم و پشیمان نیستیم" بیان داشت: جنگ تحمیلی به ما آموخت که چگونه می توانیم با نفی ابرقدرتهای شیطانی و با تکیه به توانمندیهای داخلی در مقابل کل دنیا بایستیم.

وی با اشاره به برکات 8 ساله جنگ بزرگترین دستاورد آن را روحیه خودباوری و امید به تفضلات الهی و مبارزه با استکبار جهانی، دانست.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به تجربه اندوزی از جنگ هشت ساله، وظیفه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه ای همگانی دانست.

مسئول نمایندگی تیپ نیرو مخصوص المهدی عج ضمن تأکید بر برنامه های اجرایی آن یگان با هدف بزرگداشت دفاع مقدس، انتقال ارزشهای والای معنوی جنگ تحمیلی به نسلهای آینده را، از مهمترین اهداف این برنامه ها دانست. 
نام:
ایمیل:
* نظر: