يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۶:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
همزمان با سراسر کشور
آئین تکریم یادگاران دوران دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه جهرم، فرماندار ویژه و تنی چند از مسئولین این شهرستان به همراه تجلیل از خانواده طلبه شهید عبدالحمید پرنیان، شهید شاخص سال 1400 شهرستان جهرم، در سالن اجتماعات شهید عبدارضا مصلی نژاد، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با سراسر کشور، با آغاز هفته دفاع مقدس، آئین تکریم رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، با حضور فرمانده سپاه جهرم، فرماندار ویژه و تنی چند از مسئولین این شهرستان، به همراه ویژه برنامه  تجلیل از خانواده طلبه شهید عبدالحمید پرنیان، شهید شاخص سال  1400 شهرستان جهرم، در سالن اجتماعات شهید عبدالرضا مصلی نژاد، برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری در ابتدای این برنامه ضمن تبریک گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را نماد صلابت و عزم راسخ در مقابله با بحرانها و مصائب عنوان داشت.

وی ضمن تکریم و تجلیل از جانفشانی های شهدای گرانقدر دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران این عرصه، دفاع مقدس را به عنوان مکتبی سرشار از درسهای گوناگون معرفی نمود که بهترین تجربه را در اختیار نسلهای بعد قرار می دهد.

در ادامه این برنامه، دانیال بهادرانی از شاعران آئینی شهرستان به قرائت چند قصیده با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و جهاد و شهادت پرداخت.

گفتنی است پایان بخش این برنامه، ارتباط زنده و مستقیم با محل برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تهران و سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: