جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
جلسه ستاد هفته بسیج در مهر برگزار شد
مدیران ادارات و صنایع با حضور در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج، آمادگی خود را جهت باشکوه تر اجرا شدن برنامه های هفته بسیج اعلام نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛  در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان مهر با حضور مدیران ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهر به تشریح برنامه ها پرداخت و از همه مدیران خواست همگام و همراه بسیجیان به پیشبرد برنامه های هفته بسیج همکاری لازم را انجام دهند.

سرهنگ علی گله داریان با بیان اینکه هرکس دل در گروه نظام و انقلاب دارد بسیجی است افزود: اگر تفکر و فرهنگ بسیجی نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی به اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه عمومی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها دیدار با خانواده شهداست و تاکید کرد هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نیست.

گله داریان از دادگستری که پیشنهاد مشاوره حقوقی رایگان  به خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان داده است تشکر کرد.

وی افزود: به سایر ادارت مانند اداره آب، برق، گاز، مخابرات پیشنهاد می‌ دهیم به مناسبت هفته بسیج به همه مردم جهت گرفتن انشعاب و جریمه های مشترکین تخفیف دهند.

فرمانده سپاه همچنین به شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت امکان ویزیت برای بسیجیان در هفته بسیج رایگان باشد.

سرهنگ گله داریان همچنین به نقش مدارس و دانش آموزان اشاره کرد و تاکید کرد: آموزش و پرورش شرایط حضور دانش آموزان در برنامه های عمومی هفته بسیج خصوصا در تاریخ ۳ آذر را فراهم سازد.
در ادامه حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر از شهرداران و مسوولین ادارات شهرستان خواست نسبت به فضاسازی شهر و ادارات خود که متناسب با هفته بسیج باشد اقدامات لازم انجام دهند.

محمدی بیان کرد: بسیج یک میدان بسیار وسیع است که هرکس در هر شغل و مقامی می تواند در سازندگی، عمران و آبادنی این مرز و بوم در کنار بسیجیان فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت: همه ما بسیجی هستیم و از بخشداران خواست برای در اجرای برنامه های هفته بسیج مربوط به حوزه خود مدیریت لازم را داشته باشند.

در پایان سرهنگ گله داریان از خبرگزاری ها و رسانه های محلی یاد کرد و گفت: جا دارد از رسانه های محلی که خالصانه در برنامه ها همراه ما هستند تشکر و قدردانی ویژه کنیم.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است؛ از این رو ۲۹ آبان تا ۵ آذر، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نام گذاری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: