يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
معاون سیاسی ناجا در پنجمین یادواره شهدای دارالمیزان:
سردار کریمی گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی در چهل و سومین سال خود نسبت به انقلابهای دیگری چون الجزایر و فرانسه، برکت خون شهدا می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ پنجمین یادواره شهدای منطقه دارالمیزان شهرستان مهر، یادمان روحانی شهید سید هاشم حسینی با سخنرانی سردار کریمی معاون سیاسی  ناجا و با حضور پرشور مردم این منطقه و جمعی از مسئولان ‌شهرستانهای مهر و جم برگزار شد. 

این یادواره که به صورت سالیانه و هر سال با محوریت یکی از۸شهید والامقام منطقه دارالمیزان برگزار می‌شود، امسال با شور خاصی و پس از وقفه ای یک ساله به دلیل شیوع کرونا با یاد روحانی شهید سید هاشم حسینی در محل گلزار شهدای دارالمیزان با برنامه های متنوع و برپایی غرفه های شهدا برگزار شد.
 سرهنگ گله داریان فرمانده ناحیه سپاه شهرستان مهر در ابتدای برنامه به عنوان میزبان مراسم، ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان  یاد و خاطره ۱۵۴شهید شهرستان مهر به ویژه شهدای منطقه دارالمیزان را گرامی داشتند و همچنین هفته بسیج را تبریک گفتند.
 سردار کریمی به عنوان سخنران یادواره بیان داشت: رمز بقای انقلاب اسلامی در چهل و سومین سال خود نسبت به انقلابهای دیگری چون الجزایر و فرانسه، برکت خون شهدا می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: