سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۲:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰
به مناسبت هفته بسیج
مسئول بسیج علمی و فناوری جهرم: معرفی توانمندی های موجود و تحقق شعار سال مهمترین هدف برپایی نمایشگاه بود.
 به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار مهدی کامرانپور مسئول بسیج علمی و فناوری این شهرستان، در گفتگو با خبرنگار تنویر، با اشاره به حضور بسیار خوب علاقه‌مندان این حوزه اظهار داشت: به برکت هفته بسیج اولین دوره از برپایی نمایشگاه جهادگران علم و فناوری در جهرم  شاهد حضور بسیار خوبی از سوی علاقه‌مندان این حوزه بودیم.
این مقام مسئول بیان کرد: این نمایشگاه در دو بخش دعوت به همکاری و مشاوره رایگان و ارائه محصولات تولیدی برگزار شد.

 وی دعوت به همکاری را در زمینه های خدمات مهندسی ساختمان، خدمات مکانیکی، بورس و ارز های دیجیتال همراه، برنامه نویسی رایانه، ساخت اپلیکیشن و انیمیشن سازی، طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، طراحی رباتیک و ساخت ماشینی، شیمی و نانو، روانشناسی تحصیلی، خانوادگی  و اختلال یابی تحصیلی و زبان انگلیسی بیان نمود.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری جهرم در ادامه گفت: در بخش نمایشگاهی شاهد حضور ۱۵ غرفه ارائه محصولات تولیدی، شامل غرفه اسباب بازی های دست ساز، شیرهای چشمی، محصولات هوشمند سازی نستک ، شیرهای برقی باغی، پک سرمازدایی، محصولات خوراکی ارگانیک، تابلوهای خوشنویسی، گل و گیاه، رزین کار، حکاکی و برش لیزر، ماسک و الکل و ارائه تخفیف رایگان معاینه دندانپزشکی بودیم.

کامرانپور به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شناسایی نخبگان علمی و حمایت و پشتیبانی از تولیدات بومی گامی موثری جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی افزود: این برنامه با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولین شهرستان همراه شد.
مسئول بسیج علمی و فناوری جهرم اضافه کرد: در بخش های مختلف نمایشگاه بن تخفیف از ۵ تا ۵۰ درصدی ویژه عموم بازدیدکنندگان ارائه شد.

کامرانپور اظهار داشت: امیدواریم دومین نمایشگاه جهادگران علم وفناوری جهرم با همکاری بیشتر بین مراکز علمی، پژوهشی و مسئولین شهرستان با وسعت بیشتر برگزار شود.
وی در پایان گفت: نمایشگاه جهادگران علم و فناوری شهرستان همزمان با دومین روز از هفته بسیج به نام بسیج ؛علم و پژوهش در سالن علامه امینی شهرستان میزبان عموم مردم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: