پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۶:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
همزمان با آغاز هفته بسیج
همزمان با هفته بسیج سه پروژه فرهنگی - قرآنی و اشتغالزایی در جهرم به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان گفت: مرکز فرهنگی - قرآنی شهید همت الله مُسترشِد در زمینی به مساحت ١ هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در محله طرح کرامت شهید سحرخیز، به بهره‌برداری رسید. 

 مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم هدف از احداث این بنا را ترویج فرهنگ قرآنی و مکانی جهت برگزاری رویدادهای فرهنگی آن محله عنوان داشت و افزود: زمین این پروژه توسط خانواده شهید مُسترشِد اهداء شده است که این پروژه در فاز دوم نیز توسعه می یابد. 
سرهنگ نورزاد دومین پروژه فرهنگی را احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن (ع) نام برد و گفت: این پایگاه مقاومت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در محله اسلام آباد جهرم با بنایی در حدود ۴۰ متر مربع احداث گردیده است. 

وی افزود: همچنین در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،  مرکز تولید پوشاک با اعتباری بالغ بر ١ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغالزایی سپاه در مجتمع امام امیرالمومنین (ع) سپاه جهرم، با حضور مسئولین، به بهره برداری رسید. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم گفت: در این پروژه جهت ٧ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.



http://sapp.ir/irib_jahrom
نام:
ایمیل:
* نظر: