جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۱:۰۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
به مناسبت هفته بسیج
گروه جهادی ریحانه النبی (ص) بخش مرکزی، به مناسبت هفته بسیج، اردوی جهادی با موضوع سلامت و آموزش احکام در روستای چاتیز برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، گروه جهادی ریحانه النبی (ص) از پایگاه فاطمه الزهرا(س)بخش مرکزی، به مناسبت هفته بسیج، اردوی جهادی با موضوع سلامت و آموزش احکام جهت بانوان، در روستای چاتیز برگزار نمود.

خانم صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) بخش مرکزی در گفتگو با تنویر ضمن اعلام این خبر افزود: گروه جهادی ریحانه النبی(ص) با هدف بالا بردن سطح سلامت بانوان روستا اقدام به برگزاری این اردوی جهادی نمود.

وی در ادامه افزود: یک کارشناس مامایی جهت آموزش و همچنین مشاوره سلامت به بانوان روستای چاتیز، این گروه جهادی را همراهی نمود.

صادقی با اشاره به برگزاری کلاس احکام جهت بانوان روستا اظهار داشت: تعدادی اقلام بهداشتی از قبیل شامپو و صابون و ... که توسط جهادگران بسیجی حوزه حضرت نرجس(س) تهیه شده بود بین اهالی روستا، توزیع گردید.

وی در پایان افزود: تست فشار خون بانوان روستا از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود که در همین زمینه یکی از سالمندان روستا با فشار 21 شناسایی شد که به واحد اورژانس مستقر در روستای چاتیز  اطلاع رسانی شد تا مراحل درمان وی ادامه یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: