جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۹:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم
به مناسبت هفته بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان جهرم، در مصلای نمازجمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آن شهرستان و پایگاه بسیج طلاب امام رضا(ع)، در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان جهرم، در مصلای نمازجمعه برگزار شد.

حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، در ابتدای این همایش با تبریک هفته پرفروغ بسیج، حمایت، مشاوره و هدایت بسیجیان در مساجد را از ائمه جمعه و جماعات مساجد خواستار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را هم افزایی و تبادل نظر در مورد جذب نوجوانان و جوانان به مسجد به عنوان یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب برشمرد.

در ادامه این همایش سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، توقعات بسیج از روحانیون در مساجد را عنوان نمود و گفت: باید از ظرفیت مساجد در جهت کادر سازی برای انقلاب، با استفاده از تجربیات خوب روحانیون، استفاده نمود.

حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم و حجت الاسلام محمودی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند که به طرح ایده ها و نظرات خود مبنی بر آموزه های دینی و نیازهای امروز جامعه، پرداختند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: