شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
بمناسبت روز پرستار صورت گرفت:
به مناسبت روز پرستار به همت سپاه شهرستان مهر از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مُهر تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ عصر جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر، در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و‌ روز پرستار، با حضور فرمانده سپاه، فرماندار، امام جمعه شهرتان مهر، کمیته خادم الشهدا و جمعی از پاسداران، از پرستاران بیمارستان‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) مهر با اهدا گل و تندیس تجلیل شد.

محمدی فرماندار شهرستان مهر ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان داشت: حضرت زینب(س) بعد از این همه حادثه که دیدند این جمله را فرمودند به جز زیبایی چیزی ندیدم، ان شاالله کادر درمان ما، پرستاران عزیز ما هم حتما در این مسیر قرار گرفته اند و موضوع کرونا نشان داد که در این مسیر هستند.
حمزه محمدی د رادامه گفت: پرستاران همیشه فرموده حضرت زینب(س) را سرلوحه کار خود قرار دهند و سختی کار را به جان بخرند و برای خدا کار کنند.
سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مُهر اظهار داشت: پرستاران عزیز بودند، به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا عزیزتر شدند.
گله داریان با بیان اینکه پرستاران شایسته بهترین ها هستند، افزود: پرستار همیار و همراه پزشک است، پرستاران با دلسوزی که دارند با دلداری به بیماران،به آنها روحیه می‌دهند و به روند درمان بیماران کمک شایانی می کنند.
در پایان از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مهر از پرستاران دلسوز و کادر درمان پرتلاش بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهر با اهداء گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها، روز پرستار نام گذاری شده است.
پرستاری بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا، خوش به حالت که خداوند از تو راضی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: