پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۶:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
به همت تربیت بدنی سپاه جهرم
مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم گفت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان، در سالن شهدای بسیج(9 دی) این شهرستان به مدت یک هفته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به مناسبت هفته بسیج مسابقات فوتسال جام شهدای بسیج بین پایگاههای مقاومت به میزبانی حوزه مقاومت بقیه الله عج در مجموعه ورزشی شهدای بسیج (9دی) زیر نظر تربیت بدنی سپاه این شهرستان از روز پنجم آذر در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برگزار گردید. 

ابوالفضل محمدپور مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در گفتگویی کوتاه با تنویر در حاشیه برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: در رده سنی نونهالان تیم پایگاه مقاومت مدینه النبی (ص) از حوزه بقیه الله (عج) مقام اول را کسب نمود.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان تیم پایگاه مقاومت بقیه الله (عج) از حوزه امام سجاد (ع) بخش مرکزی، مقام اول را کسب نمود.
مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در ادامه بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان هشت تیم از حوزه های مقاومت بسیج محلات و گردان ۴۰۱ امام حسین (ع) شرکت داشتند که در نهایت با قهرمانی تیم گردان 401 امام حسین ع جهرم به پایان رسید.

محمد پور در پایان ضمن تشکر از هیأت داوران، برگزارکنندگان این دوره از مسابقات و بسیجیان پایگاه آیت الله حق شناس به خاطر برقراری نظم و امنیت این مسابقات، گفت: تیم پایگاه مدینه النبی ص از حوزه بقیه الله (عج) به مقام سوم و تیم پایگاه مقاومت ولایت از حوزه امام حسین ع بخش کردیان به مقام دوم رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: