جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۴:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
رونمایی از تیزر جدید مستند گروه رسانه ای ماح به اسم "مهار" که تلاشها و مجاهدت های کادر درمان بیمارستان های شیراز را روایت میکند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سیاوش معصومی نویسنده و کارگردان مستند مهار در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت :
 این مستند، روایتی است از مجاهدت ها و تلاش های کادر درمان بیمارستان های شیراز و گروه های جهادی مقیم شیراز که در ایام کرونا در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت می‌کردند.
وی افزود: اهمیت این نوع از مستند های میدانی را به خوبی می‌توان در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مشاهده کرد که ایشان در دیدار اخیر خود با پرستاران و کادر درمان در شب ولادت حضرت زینب س فرمودند: "ما یک کمبودی در زمینه‌ روایت هنری این حوادث داریم. همین حوادث بیمارستانی؛ این سختی‌های پرستارها و دشواری‌هایی که اینها مواجه هستند، اینها به تعبیر فرنگی رایج در زبان هنری‌ها مایه‌های دراماتیک دارد، میشود از اینها برنامه‌های هنری جذاب به وجود آورد. هنرمندان بیایند به میدان. اینها سرمایه‌ عظیم فرهنگی است. از اینها همه باید استفاده کنند و آن کسی که می‌تواند این سرمایه‌ها را نقد کند هنرمندان ما هستند."
معصومی در ادامه افزود : این مستند با مشارکت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گروه رسانه ای ماح، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج جهرم در مسجد امام حسین (ع)جهرم و در ایام پیک چهام کرونا تهیه و تولید شده است.
به گفته کارگردان اثر، این مستند بزودی از شبکه استانی فارس و شبکه های سراسری سیما پخش خواهد شد.
وی همچنین افزود: مستند دیگری با موضوع کرونا و شهید علیان از شهدای مدافع سلامت جهرم ، به کارگردانی سید عباس طهماسبی از دیگر هنرمندان این مرکز وارد مراحل نهایی تولید خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: