جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
فرمانده سپاه مهر در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17:
فرمانده سپاه مهر در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 از آمادگی کامل نظامی برای مقابله با هرگونه تهدیدات نظامی و امنیتی خبر داد و گفت: امروز هیچگونه تهدیدی نمی تواند ذره ای از امنیت ما کاسته یا آن را متزلزل کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 گردان 876 بیت المقدس شهرستان مهر در شهرک مهندس مهدی نوری شهر گله دار با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، شورای تأمین ، روسای ادارات بخش های گله دار و اسیر برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار علی گله داریان در حاشیه رزمایش بیان داشت: هر گونه تهدیدی از سوی دشمن همچون گذشته با پاسخی دندان شکن همراه خواهد بود.

   فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: نیروهای نظامی ما به سبب وظیفه ذاتی خود از همه لحاظ آمادگی مقابله با ترفندها و اشتباهات احتمالی دشمن را دارند اما در کنار این آمادگی همه باید خود را نسبت به حفظ و تامین امنیت کشور مسئول و دغدغه مند دانسته و با هم افزایی، همفکری و استفاده از ظرفیت های خود، وحدتی سراسری در کشور ایجاد کرده و یاریگر قوای نظامی باشند.

 عضو شورای تأمین با اشاره به اینکه یکی از اهداف رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17، آشنایی ادارات با مسایل امنیتی است، تحکیم مباحث خودحفاظتی در ادارات را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: با تقویت بنیان های امنیتی در ادارات و پرداختن به مباحث خودحفاظتی، راه های نفوذ دشمن و لطمات احتمالی به حداقل ممکن تقلیل می یابد.

   همزمان با سراسر کشور، رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17 با شرکت گردان های بیت المقدس و کوثر، شورای تامین و شورای اداری، توسط سپاه مهر برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: