پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۱:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
گروه جهادی "سفیران سلامت" بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اردوی جهادی سلامت را در شهر دوزه بخش سیمکان برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاله جهرم، گروه جهادی "سفیران سلامت" بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اردوی جهادی سلامت را در شهر دوزه بخش سیمکان، برگزار کردند.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی اظهار داشت: اردوی جهادی سلامت روز جمعه 24 دیماه، به همت بسیج جامعه پزشکی جهرم، با هدف توازن و عدالت در خدمات دهی به مناطق محروم، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع)، امام کاظم(ع) و حضرت رقیه (س) بخش سیمکان، در این بخش، برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری دست اندرکاران این برنامه عنوان داشت: 15 پزشک متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه صحرایی، به بیش از 600 نفر از اهالی کم برخوردار بخش سیمکان، ارائه خدمت، نمودند.

فرمانده سپاه جهرم، در ادامه ضمن اشاره به نهضت خدمت رسانی بسیج به مردم در زمینه های مختلف درمانی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و ... گفت: در این طرح پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه، قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عفونی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، دندان پزشکی، ریه و جراحی عمومی، حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: