يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۷:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
مسئول اجتماعی سپاه جهرم خبر داد:
امید حریری از اجرای طرح ابتکاری "قبیله کتابخوان ها" در حوزه مقابله با آسیبهای اجتماعی خبر داد و افزود: عمده مشکلات خانوادگی از ندانستن است نه نداری.
به گزارش روابط عموئمی سپاه جهرم، قسمت اجتماعی سپاه جهرم که در حوزه های مختلف مانند مقابله با اعتیاد، آسیبهای اجتماعی، طلاق و ... در حال فعالیت است از رونمائی  اغز طرحی جدید با عنوان" قبیله کتابخوانها" خبر داد.

سرگرد پاسدار امید حریری مسئول قسمت اجتماعی سپاه جهرم، در مصاحبه با تنویر از بستن توافقنامه با نهاد کتابخانه عمومی شهرستان جهرم، در راستای اجرای این طرح خبر داد و افزود: در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی خانواده بیشترین حرف ما بر ندانستن خانوواده هاست نه نداری.

وی با طرح این مسئله، از ایجاد انگیزه عمومی جهت علاقه مندان و شرکت کنندگان در این طرح و همچنین عضویت رایگان در کتابخانه عمومی جهت اعضای قبیله کتابخوانها خبر داد.

حریری در ادامه اظهار داشت: معرفی کتاب با موضوعات علمی، تربیتی، انگیزشی، اعتقادی و همچنین تشویق اعضا به خواندن آنها از دیگر اهداف این طرح است که به خودی خود باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی نیز خواهد شد.

مسئول اجتماعی سپاه جهرم در ادامه بیان داشت: جامعه هدف این طرح علاوه بر خانواده ها، قشر جوان، دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار می باشد که می توانندذ با مراجعه به قسمت اجتماعی سپاه جهرم، در این طرح مشارکت کنند.

وی اذعان داشت: این طرح در جلسات مختلف با حضور کارشناسان و روانشناسان مختلف در حوزه خانواده و آسیب های اجتماعی مورد بحث ئو بررسی قرار گرفته است.

حریری از راه اندازی کافه کتاب ، مسابقات کتابخوانی جهت عموم مردم و کتاب خانه های مشارکتی در ادارات شهرستان جهرم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: معرفی کتاب برتر در حوزه تربیتی و خانواده و فراخوان عمومی جهت اهداء کتاب نیز از دیگر برنامه های طرح" قبیله کتاب خوانها" می باشد.
رونمائی از طرح
نام:
ایمیل:
* نظر: