جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۱:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
به همت بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) جهرم
مسعود گواهیان گفت: ۲۱ گروه سرود از بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) جهرم طی سه روز از سه شنبه ۱۹ بهمن ماه تا شب پیروزی انقلاب با یکدیگر به رقابت می پردازند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی سطح شهرستان و حتی استان فارس، برگزاری جشنواره سرود، توسط بسیجیان پایگاه نمونه کشوری امام حسین(ع) جهرم است که همه ساله در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار میشود. 
مسعود گواهیان، فرمانده پایگاه امام حسین(ع) جهرم در مصاحبه با تنویر گفت: پنجمین جشنواره سرود بسیجیان این پایگاه با رقابت ۲۱ گروه سرود از بسیجیان، طی سه روز از سه شنبه ۱۹ بهمن ماه تا شب پیروزی انقلاب برگزار میشود. 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی در طول سال در پایگاه امام حسین(ع) جهرم با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، اظهار داشت: در جشنواره سرود امسال پایگاه، بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان از سنین مختلف، با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

این فرمانده پایگاه در ادامه بیان داشت: مضامین سرودها، انقلابی، مذهبی، جهاد و شهادت، مقاومت و ... است که در تربیت نسل های آینده انقلاب نقش به سزایی دارد و هم اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری نیز در زمینه ترویج فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی می باشد. . 

مسعود گواهیان از اجرای گروه سرود بزرگسالان پایگاه تحت عنوان گروه سرود مقاومت امام حسن(ع) در جشنواره سرود امسال خبر داد و افزود: ترکیب اعضای این گروه سرود از کسبه و صنفهای مختلف شغلی همچنین کارمندان آموزش و پرورش، ادارات و دانشگاههای جهرم، پزشک، نظامی و ... است. 

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این رویداد فرهنگی، تأکید کرد: اجرای این جشنواره با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، صورت خواهد گرفت. 
بزرگترین جشنواره فرهنگی
نام:
ایمیل:
* نظر: